onsdag 11. juni 2014

PROGRAM OG PAKKELISTE Ø-BOLLEN 13.-15. JUNI

Ö-Bollen cup
13.-15 juni på Øckerø


Fre.13/6 AVREISE, ANKOMST OG INNSJEKK:
Det blir ingen organisert kjøring p.g.a. at flere må reise til ulike tider. Det er 28,4 mil (ca. 3 timer) med E6 til Lilla Varholmen i Torslanda hvor båten (10 min overfart) går til öckerö. Vi ønsker at alle spillere er på plass senest kl. 19.30. Innsjekk skjer på Brattebergskolan, der får vi beskjed hvilken skole vårt lag skal sove på. Gi beskjed til Ole Morten på 0047 913 30 719 dersom du kommer senere. Ole Morten vil være på skolen 19.00-19.30 for å bistå innsjekk. Dersom noen kommer senere, må foreldre selv ordne innsjekking. Alle spillere får deltakerbånd til å feste rundt håndleddet ved innsjekking. Dette gir tilgang til matsalen og kveldsaktiviteter. Alle spillere møter for felles kveldsmat kl. 20.00-21.00 på Brattebergskolan for pasta m/ kjøttsaus. Etter middag er det utpakking, bli litt kjent på stedet, brannøvelse med Marianne&Helga og legging. Stille kl.23.00.
Spilleskjema flickor (F12), kart og diverse info finner dere på www.obollen.se
Ferjetider finner dere her:http://www.trafikverket.se/Farja/Farjeleder/Farjeleder-i-ditt-lan/Farjeleder-i-Vastra-Gotaland1/Honoleden/Tidtabell-Honoleden/
Båtturen er gratis og tar ca. 10 min. Ta det pent med gasspedalen nedover!
Lør 14/6:
06.45 - 09.30 Frokost
09.30-12.00 Fritid på Ø-bollen (de som har lov bader osv)
12.00-12.30 Felles lunch på Cafèen
12.50-13.20 Oppvarming til 1.kamp på plan 6 K-gress
13.20-14.00 Kamp mot Älvängens IK 1
14.00-14.20 Hvile og drikke
14.30-14.40 Oppvarming til 2.kamp på plan 8 Gress
14.40-15.20 Kamp Mölnlycke IF 2
15.20-15.40 Hvile og drikke
15.40-16.15 Fotografering av laget
16.15-16.40 Oppvarming til 3. kamp plan 1 K-gress
16.40-17.20 Kamp Lekstorps IF Grönsvart
17.20-18.30 Hvile på skolen eller lek ute
18.30-19.30 Tacobuffè  i felles spisesal
19.30-20.00 Skifte til litt penere antrekk
20.00-22.30 Disco I matsalen på Brattebergskolan. Kiosk og alkoholfri bar er tilgjengelig.
23.00- 06.45 Sove
Søn.15/6
06.45-09.30 Frokost
09.30-11.30 Fritid
11.30-11.50 Utsjekking av klasserommet. Rydde, pakke og feie over gulv med hjelp av foreldre.
12.00-12.30 Felles lunch
12.30-15.00 Fritid /bading
15.00-15.20 Oppvarming til sluttspill

15.20-16.00 Sluttspillkamp (kommer nærmere info under cupen)
16.00-16.40 Hvile og drikke
17.00-17.40 Evt. A eller B-Finale
18.00 Hjemreise
Fellesskap: Vi reiser sammen som et lag og har det sosialt som et lag. Det er derfor viktig at alle spillerne ikke danner isolerte grupper, men inkluderer alle under denne cupen. Alle skal oppleve det fine fellesskapet som ett lag skal ha og skal ta godt vare på hverandre. Foreldrene som har fått ansvaret for sine barn har ansvaret under hele cupen. Lagledere har ansvar for det fotballfaglige.
Dusj og skift: Åpent fra kl 06.30-23.00 i gymsalen i Brattebergskolan.
Café: I matsalen finnes en kiosk/café der snop, drikke, is mm serveres. Kaffe er kostnadsfritt til lederne (gjelder Brattebergskolan).
Mat/allergier: Gi beskjed snarest dersom du må ha glutenfri eller melkefri mat evt. medisiner
Frukt: Alle må ha med 1-2 kg frukt hver, dette spises mellom kampene.
Godterier:Det er ikke lov med godteri før lørdag kveld og etter kampene på søndag.
Mobil/Ipad/spill osv: Erfaring fra andre DFI-lag erfarer at mobiltelefoner, Ipod etc blir igjen hjemme. Vi ønsker at jentene skal være sammen med fokus på sosialt samvær som I EDB-tiden(!)  Ta gjerne med kortspill o.l.
Kontakt med barnet:De fleste har med foresatte, men dersom hjemmeværende foreldre ønsker å snakke med sin jente, har selvsagt Helga, Marianne og Ole Morten med mobiltelefoner.
Helga Løtuft (mammaen til Oda): 0047 97041340
Marianne Ellefsen (mammaen til Marie): 0047 40869203
Ole Morten Gustavsen (pappaen til Malin) 0047 91330719
PAKKELISTE:

•1-2kg frukt/bær
  • Kortspill, spill, bok, blader,  yatzy o.l

•Sovepose og pute

•Liggeunderlag/oppblåsbar madrass (helst ikke mer enn 90 cm bred)

•Treningsjakke og bukse (DFI)

•2 røde shortser

•Drakt (kortermet)

•Minst 2 par strømper

•Leggskinn

•Fotballsko

•Joggesko til mellom kampene

•2 drikkeflasker

•skiftetøy/vanlige klær (husk disco)

•Regntøy

•Badetøy (kun etter avtale og sammen med voksen)

•Sekk eller tøy til å ha på stadion

•Undertøy og evt pysj

•Håndklær

•Toalettsaker + sminke?

•Lommepenger

•HUSK Å MERKE ALT MED NAVN!


søndag 8. juni 2014

Salg av DFI håndklær innen 20/6

DFI Fotball har et lager med DFI håndklær som skal selges ut. Dette er et nødvendig inntektsbringende tiltak og erstatter tidligere skrapelodd. I styremøte 6.5.14 ble det bestemt at alle lagene får utlevert håndklær som de skal selge.
Pris utsalg på håndklærne er 150 kr.

50 kroner pr håndkle går til lagskassen til J2002 (1250 kr)



Hvordan gjennomføres dette:



Alle spillere henter 2 stk. håndklær hjemme hos Marianne Ellefsen (mamma til Marie) i Apalveien 4 fra onsdag 11/6 etter kl. 18.00. Ring Marianne hvis hun ikke er hjemme.
Selg til bestforeldre/familie, dørsalg eller kjøp dem selv.
Innen 20/6 skal hver spiller ha solgt disse 2 håndklærne og levert kontantoppgjøret til Marianne.
Marianne leverer så alle pengene samlet inn til Dfi innen 21/6. Dfi overfører så kr. 1250,- til vår lagkasse.Dette er et lite stykke pliktarbeid vedtatt av Dfi fotballstyre og som må vi bare må utføre for å kunne drive klubben.