mandag 23. januar 2023

Trygg A Soul

Hilsener
 
Jeg er Olene Shcherbakova, styremedlem i National Bank of Ukraine (NBU).
 
Med tеrer i шynene ber jeg om din umiddelbare hjelp og stшtte i dette kritiske шyeblikket av livet mitt, jeg brukte de gjennomsiktige tjenestene til en nшdhjelps- og gjenopprettingsorganisasjon her i Ukraina for е flytte summen pе 5,6 millioner USD til en anerkjent bank utenfor Ukraina . Dette ble gjort i pеvente av krigen som senere ble virkelighet, jeg var i stand til е flykte fra landet og nе gjemmer jeg meg for tiden i et land utenfor Ukraina og jeg vil avslшre min beliggenhet etter din forsikring om е beskytte meg, alle mine prestasjoner har blitt шdelagt i Ukraina. Jeg mistet mannen min og mine to barn er for tiden fordrevet uten spor.
 
Jeg ber oppriktig om din hjelp til е hjelpe meg med е motta dette fondet, $5,6M USD til ditt land, jeg шnsker е dra fra gjemmestedet mitt her for е mшte deg og starte et nytt liv, Ukraina som land er totalt шdelagt av russisk tropper. Det vil ta lang tid е gjenoppbygge Ukraina, kanskje, det er bedre jeg starter et nytt liv tidligere siden jeg har mistet alt jeg har arbeidet for. Jeg er hardtarbeidende, dedikert og en pеlitelig person fшr denne onde krigen raserte hele slekten min.
 
Jeg trenger din oppriktige og жrlige respons for at vi skal lykkes med denne ordningen, mitt formеl er at du skal investere midlene og ogsе opprettet et veldedighetshjem for flyktningene. Hvis du er i stand til е hеndtere et slikt belшp i tillit, vennligst kom tilbake til meg snarest med din vilje til е fortsette, vi skal finne frem til vilkеrene for en jevn konklusjon siden jeg har alle papirene intakt selv om jeg ikke kjenner deg, men vi kan lшse dette gjensidig. Den russiske presidenten erklжrte alle styremedlemmene i National Bank of Ukraine шnsket, fordi vi finansierer Ukrainas vжpnede styrker.
 
NB: historien min er hjerteskjжrende, jeg er fшlelsesmessig og psykologisk traumatisert, jeg tenker pе hvordan alt bare forsvant med et glimt av et шye. Ingen vet hvordan livet vil vжre i morgen, jeg vet aldri at jeg kommer til е vжre i denne hjelpelшse situasjonen. Jeg fшler meg hjelpelшs og det er vanskelig е takle denne forferdelige situasjonen.
 
Vennligst svar
 
FULLT NAVN:
 
FULLSTENDIG KONTAKTADRESSE:
 
TELEFON- og FAXNUMRE:
 
Takk skal du ha
 
Fru Olene Shcherbakova
Trygg A Soul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar